Katarina

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av katarina - 5 augusti 2013 11:05

Heej! Den här helgen har varit bäst!!

i Lördags så var jag med Elsa först sen var jag med ebba och Jennipher vi såg massa snygga killar och vi skrattade skit mycket!

När cupen var slut gick vi till konsum för jag skulle köpa dricka. Efter det åkte alla hem och bytte om för det var disco på kvällen ( men Jennipher åkte inte med på discot).  Jag, Ebba, Tessan och Gosia gick på discot, vi dansade as mö och vi dansade med skit snygga killar (dom snodde våra danser)HAHA!

Efter discot badade Tessan och Gosia, kallt tror jag? HAHA, Ebba åkte hem klockan 11.

Sen när klockan var 12 följde Tessan och Gosia mig hem.

När jag kom hem så somnade jag.

På söndag morgon vaknade jag klockan 10, jag ba wtf?!

Sover ju aldrig så länge, HAH.

När jag hade fixat mig så kom Ebba då gick vi till cupen, senare så kom Tessan och vi träffade två killar ( Linus och Erik)

Dom var ju roliga, HAH .

Vi var på cupen hela dagen, Lenhovda tjejerna kom fyra p12:orna, och p11:orna kom etta (killarna)

När cupen och prisutdelningen var slut gick jag och Ebba hem till mig och chillade lite. Sen åkte hon hem.

Då var klockan 8 ungefär, då var jag lite på datan sen somnade jag klockan 11.

Idag vaknade ja klockan 9 och det är soligt och varmt :)

Jag kommer nog bara vara hemma idag.

Fick paket också med en keps och jeans från H&M.

Kanske åker till Ebba sen.

Det var min helg, hejdå :)

Längtar till cupen 2014!

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Gå din egen väg, ingen annans!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards