Katarina

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av katarina - 25 augusti 2013 16:17

Hej!

Igår så blev det inte så mycket än att Jonas åkte hem klockan 1 och vi stannade hemma till klockan 3 för sen skulle jag och Tessan in till stan och shoppa.

När vi var i stan så gick vi in på Linnegallerian fast vi visste inte att det stängde klockan fyra så vi åkte till Grand samarkand.

Vi köpte inte så jätte mycket men vi var inne på:

- h&m

- kicks

- the body shop

- new yourker

- gina tricot

- stadium

- bikbok

- cubus

------------------------------

Efter  vi hade shoppat gick vi till donken för att äta men jag köpte en choklad smoothie och Tessan köpte en Mac flurry (stavning).

När vi shoppat åkte vi hem till mig och sov över.

I morse så åt vi frukost sen gick vi hem till Tessan och kollade på två skräckfilmer, efter det åt vi middag spagetti och kötfärssås.

Efter det gick vi till mig, och just nu sitter vi och skypar med Jonas hemma hos mig.

Jag köpte: en sport- bh, två behåar och en pyjamas tröja.

Ikväll så ska jag kolla på tv och imon är det skola.

Hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Gå din egen väg, ingen annans!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards