Katarina

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av katarina - 14 augusti 2013 09:24

 

Veckans artist blev Avril lavigne. Hon är grymt snygg och bra på att sjunga :)

Av katarina - 14 augusti 2013 09:08

Heej! Jag har haft en awesome helg och veckodag.

I lördags så var jag med Tessan då sov vi över hemma hos mig.

I söndags åkte vi till växjö med Linus för att vi skulle bowla men det blev shoppa istället :)

Där skulle vi också hämta upp Tessan kompis Jonas som bor i Skåne, han hade tagit tåget till växjö.

När han hade kommit så gick vi till en pizzeria och åt sen åkte vi bussen hem.När vi var hemma så kom Ebba, sen kom Edwin och Elias och ja det var väl rättså kul :)

Sen gick alla hem utom jag.

Klockan 11 någonting så var jag tvungen att gå hem för jag kunde inte sova över.

På söndagmorgon så vaknar jag klockan 8 för då skulle jag cykla till Tessan och va.Då gick jag, Jonas och Tessan till Edwin och Elias och var med dom.

Sen följde vi Jonas till busshållplatsen för att han skulle hem.

Efter det så gick vi hem till mig och färgade dip dye. Tessan = blå, jag = rosa.

Det blev fint ;)

Vi kollade på en skräckfilm också, The grudge. Skit läskig!

Sen så gick vi till affären och köpte popcorn och cola.

På kvällen så somnade i typ vid 12-1 för vi var super trötta.

Det var allting!

På måndag börjar skolan.

Vi ses, hejdå!        

Yaaay :)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Gå din egen väg, ingen annans!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards