Katarina

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av katarina - 18 augusti 2013 15:03

Hej! I Fredags åkte vi tåg till Tessans kille i Höör.

På Lördagen så åkte vi hem klockan 7 på morgonen, det var ju kul att vara hos han :)

När vi kom kom med bussen så gick vi hem till mig och jag skulle städa mitt rum och hämta grejer för vi skulle sova över hos henne.

På lördagkväll så kollade vi på två filmer sen var vi för trötta så vi somnade i soffan.

I morse vaknade vi och åt frukost sen gick vi hem till mig för att mammas kille är hos oss och vi skulle laga tacos till middag.

Nu sitter vi i min säng och Tessan snackar med sin kille ( Jonas) på skype.

Men iallafall så är det skola imorgon och jag ska ha på mig: Jeans,linne och en skjorta.

Ja man behöver ju inte klä upp sig så mycket, man ska ju liksom inte till kungen ;)

På Tisdag eftermiddag så ska jag och Tessan åka och shoppa, ska försöka hitta ett Jack daniels linne.

Hejdå!  

Jag i Jonas Guy fawkes mask ;)

 


 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Gå din egen väg, ingen annans!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards