Katarina

Alla inlägg den 8 augusti 2013

:D

Av katarina - 8 augusti 2013 17:43

Heeeeej! Iförrigår så sov jag över med Johann och Sebbe :)

Vi skrattade och det var kul!

Igår klockan 12 typ så ringde Johanns bror och sa att deras katt hade fött kattungar,

vi blev jätte glada och cyklade och kollade på dom.Jag ska köpa en kattunge, får den i November.

Senare igår så kom mammas kompis Angelica, hon sa att vi 3 skulle åka till Ullared den 28:de Augusti, samma kväll så beställde vi kläder från Ebay :)

Klockan 8 ungefär så grillade jag och mamma, ( fläskfile, potatis, sallad och bea.

Gött var det!

I morse fick vi paket ( mammas saker från ebay).

Sen så åt jag frukost och kollade på tv tills nu!

Mamma jobbar.

Nyss så flyttade jag på skrivbordet i rummet så nu sitter jag med datan och typ kikar lite på internet ;)

Imon ska jag, Jennipher, Meme, Noa och Linus på Carloskar dgarna i Växjö!

Kommer några bilder på det, TROR JAG! HAH XD

Ikväll blir det mys kvälll med mamma, vi ska kolla på film, nu bir det väll skype med friends.

Hejdå!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Gå din egen väg, ingen annans!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards